برنامه بازاريابی (MP) منسجم و دقيق در جهت اقدامات بازاريابي مطمئن و پايدار نیازاست تا در طولاني مدت دستاوردهاي مطلوب سازمان ايجاد شود. برنامه بازاريابي يكي از اركان مهم برنامه كسب و كار است كه اقدامات لازم در زمينه بازاريابي با دقت و حساسيت بالا در آن مشخص و برنامه ريزي مي شود. داشتن چارچوب دقيق براي حركت در قالب برنامه هاي بازاريابي، نيل به اهداف اين بخش را با نگرش مثبت مديران ارشد بهمراه خواهد داشت. متخصصان مكنو با همراهي اساتيد و مشاوران خبره، آماده حضور و ارائه خدمات لازم به شركت هاي متقاضي هستند.